سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بشنو تا بدانی و ساکت شو تا سالم بمانی . [امام علی علیه السلام]
عشق دوستی -کامپیوترو فناوری اطلاعات -جوک -پیامک
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • ترفندهای مهم در پاورپوینت

    نرم افزار Ms power point این امکان را فراهم آورده است که در آن اسلایدهایی از ناگفتنی های خود فراهم آورید بر روی صفحه نمایش یا به کمک یک ویدیو پروژکتور بر روی دیوار نشان دهید. محیط این نرم افزار بر عکس محیط Ms word جای گزافه گویی نیست بلکه در آن رئوس مطالب را می گویید و شکلها و نمودارهای خود را در آن نمایش دهید و آنچه در ذهنتان می گذرد و در قالب بیان نمی گنجد را در آن بیاورید.
    این اسلایدها در واقع پوستری از سخنان شما هستند . بهتر است اگر رنگ و لعابی به آنها بدهید و از تم های گرافیکی نیز در آنها استفاده کنید. برای این هدف کافی است روی اسلاید (خارج از جعبه های تیتر و مطلب) کلیک راست کرده و گزینه
    slide Design را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه در سمت راست صفحه یک ناحیه جدید باز می شود که در آن نمونه هایی از تم های موجو نشان داده شده است . با کلیک روی هر یک از آنها زمینه کلید اسلایدهای شما به آن شکل در می آید.

    چیدمان داخلی یک اسلاید
    سعی کنید اکثر تغییر و تحولات مورد نظر خود را از طریق روشهای کلی و استانداردی که
    power point ارائه می نماید انجام دهید. هر چیز در پاور پوینت در قاب مخصوص خود جای می گیرد. همین طوری نمی توان در یک اسلاید شروع به تایپ نمود. باید یک جعبه متنی داشته باشیم و در آن متن یا تیتر مورد نظر خود را بنویسیم. برای ارائه و نمایش مجموعه اسلایدهایتان بدون هول شدن f5 را بفشارید و برای رفتن از یک اسلاید به اسلاید بعدی کافی است یکبار ماوس را کلیک کنید و یا دکمه فلش سمت راست یا بالا را بفشارید. F5 نمایش را از اولین اسلاید شروع می کند.

    ساختن اسلاید و پنهان کردن آن
    گزینه
    Duplicate silde منوی insert از اسلاید جاری یک کپی دیگر درست می کند. ترفند کلیک راست روی آیکن اسلاید برای حذف یا پنهان کردن اسلایدها نیز بسیار کارآمد است. امتحانش کنید Hidden یا پنهان بودن یک اسلاید برای اسلایدهای توضیحی که به کمک Hyperlink به سراغشان می رویم. ولی نمی خواهیم در روال عادی نمایش دیده شوند و فقط در صورتی که رویشان کلیک کنیم نشان داده شوند کلی به کار می آید.

    اسلایدها افقی یا عمودی
    می توانید بگویید اسلایدها
    Lanscape و portrait باشند. برای این کار سراغ page setup از منوی file بروید. نمی توان در آن واحد در یک نمایش هم اسلاید عمودی داشت و هم اسلاید افقی.
    برای چنین هدفی بایستی دو نمایش جداگانه بسازید و در اولی یک لینگ به دومی ایجاد کنید. نمایش اول دارای تنظیم صفحات افقی و نمایش دوم دارای تنظیم صفحات عمودی می باشد. در خاتمه نمایش دوم درباره آن را لینک به نمایش اول می کنید.
    در حین اجرای یک پرزنتیشن برای متوقف ساختن یا ادامه دادن نمایش در پرزنتیشن کلید
    s و یا علامت بعلاوه را بفشارید برای ختمه نمایش اسلایدها ESC و یا ctrl+BREAK را بفشارید.
    برای رفتن به یک اسلاید با شماره خاص شماره اسلاید را وارد نموده
    Enter را فشارید. برای رفتن به اسلاید مخفی بعدی از کلید H استفاده کنید.
    برای رفتن به اولین اسلاید 1+
    Enter را بفشارید و یا آنکه هر دو دکمه ماوس را همزمان دو ثانیه نگهدارید.

    توقف نمایش اسلایدها
    برای آنکه در حین نمایش متوقف شوید و یک صفحه با زمینه مشکی رنگ نشان داده شود کلیه
    B را بفشارید. برای نمایش یک صفحه یا زمینه سفید کلید W را بفشارید.

    استفاده از اشاره گر ماوس به عنوان پرینتر
    برای نمایش یا مخفی کردن اشاره گر ماوس و همینطور نوار ابزار
    slide show در حین نمایش کلید A و یا علامت مساوی را بفشارید. (بعضی وقتها علامت سفید اشاره گر ماوس روی زمینه نمایش ما خیلی توی چشم می آید) برای تبدیل اشاره گر ماوس به یک نقطه رنگی مثل یک پوینتر ctrl + p کمک بگیرید.
    برای مخفی کردن سریع نوار ابزار
    sild show کلید ctrl+H و برای خاموش کردن آن ظرف 15 ثانیه ctrl + u را بفشارید. برای نمایش دوباره اشاره گر ماوس ctrl+A در خدمت شماست.
    برای اجرای انیمیشن بعدی یا رفتن به اسلاید بعدی از
    N استفاده کنید. برای قبلی هم از P

    ساختن یک اسلاید خلاصه مطالب
    اگر به طور خلاصه در یک اسلاید بخواهید بگویید که در اسلایدهای بعدی چه خواهید گفت یک اسلاید خلاصه مطالب بسیار کارآمد خواهد بود. برای این کار به نمایش
    slid sorter از منوی view‌بروید و در آنجا اسلایدهای مورد نظر برای خلاصه سازی را با پایین نگهداشتن کلید shift‌انتخاب کنید. سپس از نوار ابزار slide sorter گزینه summary slide را انتخاب کنید. این اسلاید خلاصه به صورت پیش فرض به عنوان دومین اسلاید نمایش قرار می گیرد و حاوی تیتر اسلایدهای منتخب خواهد بود. خلاصه مطالب به طور پیش فرض دارای رئوس مطالب تیترهای اسلایدهای موجود می باشد.

     



    هاجر خدابنده لو ::: دوشنبه 87/4/10::: ساعت 9:37 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها

    ویندوز قسمتی برای تهیه نسخه پشتیبان دارد که می توانید از این برنامه استفاده کنید. برای اجرای آن در منوی شروع به قسمت programs سپس system tools , accessories بروید و روی backup کلیک کنید تا اجرا شود. به وسیله این برنامه می توانید از تنظیمات ویندوز و همچنین فایلهای موجود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

    تغییر اعداد از انگلیسی به فارسی

    در برنامه word اگر اعدادی را که به صورت انگلیسی تایپ شده اند بخواهیم به شکل فارسی تغییر دهیم چه کاری باید انجام داد؟
    برای این کار می توانید کلاً اعداد را در برنامه
    word ‌ خود فارسی کنید. برای فارسی کردن اعداد به صورت کلی در منوی tools‌ روی options کلیک کنید. سپس وارد قسمت complex s شوید.
    در مقابل
    Numeral برای اینکه همه اعداد فارسی شوند گزینه Hindi را انتخاب نمایید.
    برای اینکه اعداد در هر متن متناسب با آن متن باشند هم می توانید گزینه
    context را انتخاب کنید.

    فعال کردن hibernate

    برای فعال کردن hibernate در ویندوز xp چه کاری باید انجام داد؟
    Hibernate گزینه ای است که می توان درموقع خاموش کردن کامپیوتر اطلاعات حافظه را روی هارد نوشت تا پس از روشن کردن دوباره این اطلاعات به حافظه منتقل شده و اجرای برنامه ها ادامه یابد.
    برای فعال کردن این گزینه
    Control panel روی performance and maintenance کلیک کرده و سپس Power options را انتخاب نمایید. در پنجره ای که باز می شود به قسمت Hibernate رفته و Enable hibermation را علامت بزنید. برای این کار باید به اندازه ظرفیت RAM روی درایو ویندوز فضای خالی موجود باشد. برای hibernate کردن دستگاه هم درمنوی شروع روی Turn off computer کلیک کنید. اگر کلید shift را نگه دارید گزینه standby تبدیل با hibemate می شود و با کلیک روی آن ویندوز به حالت hibermate می رود.

     

    حذف کلیه فایلهای زاید

    معمولاً برای انجام کارها و برخی فعالیت ها در رایانه باید فایل هایی ساخته شوند و بعد از انجام کارها دیگر بی فایده خواهند بود. معمولاً برنامه ها طوری طراحی می شوند که وقتی فایل هایی را به صورت موقت می سازند بعد از اتمام کار آنها را پاک می کنند. اما در برخی موارد نیز این کارها انجام نمی شود. برنامه disk clean برنامه ای است که تا حدودی در پاک کردن فایل های اضافه موفق است. اما اولاً برای تمام فایل های به دردنخور مناسب نیست و ثانیاً در صورت لزوم باید به طور دستی اجرا شود ، اما نرم افزارwindows washer برنامه ای است که با دریافت آن می توانید آن را طوری برنامه ریزی کنید که در مدت زمان های مشخص رایانه شما را پاکسازی کند.

    روشن شدن خودکار سیستم

     

     رایانه من خود به خود روشن می شود. چگونه می توانم از این کار جلوگیری کنم؟
    برای این کار ویندوز خود را دوباره راه اندازی کنید . در ابتدای بوت شدن سیستم کلید
    Delete‌را فشار دهید تا وارد setup اولیه ویندوز شوید. منوهای این قسمت بسته به نوع مادربورد شما متفاوت خواهند بود. قسمت مربوط به کنترل منبع تغذیه (مثلاً power Management) یا بوت شدن سیستم را پیدا کنید. در این قسمت تنظیماتی برای روشن شدن سیستم با حرکت ماوس فشرده شدن کلیدهای صفه کلید، زنگ زدن تلفن و موارد مشابه وجود دارد. برای جلوگیری از روشن شدن سیستم همه این تنظیمات را غیرفعال کنید. تغییرات را ذخیره کنید و از setup خارج شوید.

     

     

    عدم ثبت تنظیمات در explorer

     

     

    هنگامی که در explorer ویندوز عملی انجام می دهید و تغییری اعمال می کنید مانند شخص سازی فولدرها، نمایش یا عدم نمایش toolbar اندازه پنجره و ... در صورتی که رایانه شما کاربران دیگری جز خودتان دارد می توانید از اعمال این تغییرات در computer my , explorer جلوگیری کنید با این که تغییرات در همان لحظه اعمال می شوند ولی به محض restart کردن تمام تنظیمات به حالت اولیه خود باز خواهد گشت . برای این کار در رجیستری به مسیر زیر رفته و مقدار دستور No save setting را به یک تغییر دهید.
    Hkey_current_user\software\microsoft\windows\current version\ policies\explores
    به منظور بازیافت حالت اولیه مقدار دستور را به صفر تغییر دهید.

     

     حذف منوی toolbars‌از taskbar

     

    در صورتی که بر روی taskbar ‌ کلیک راست کنید در منوی ظاهر شده زیر منویی به نام toolbar وجود دارد که گزینه هایی مثل address ,desktop , links. quick launch و غیره وجود دارد. همچنین می توان با استفاده از گزینه New toolbar ، نوار جدیدی به taskbar اضافه کرد اما می توان این منو را از منوی taskbar حذف کرد. برای این منظور مسیر زیر را دنبال کنید
    Hkey_current_user\software\microsoft\windows\current version\ policies\explores
    سپس در این مسیر مقدار دستور
    notoolbars taskbar را به یک تغییر دهید. با حذف این دستور از مسیر گفته شده به حالت قبل باز خواهید گشت



    هاجر خدابنده لو ::: دوشنبه 87/4/10::: ساعت 9:36 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    ترفند های کامپیوتر

     

    غیرفعال کردن save as در IE

    اگر می خواهید در برنامه intemet Explorer save as را غیر فعال کنید. برنامه regedit را اجرا کنید. برای اعمال این تغییر در کاربر خود به قسمت
    HKEY CURRENTUSER و برای تغییر در کل ویندوز به قسمت HKEY-LOCAL-MACHINE بروید در هر کدام از این دو قسمت به مسیر زیر بروید.
    Software\policies\microsoft\intermet Explorer\Restricitions
    در این مسیر مقداری به نام
    NoBrowser SaveAs را بیابید.
    اگر وجود ندارد آن را از نوع
    DWORD Value ایجاد کنید. این مقدار را به یک تغییر دهید. برای اعمال تغییرات ویندوز خود را دوباره راه اندازی نمایید.

    فولدر temp ، چیست و کجاست ؟

    اگر روی درایو ویندوز خود دچار کمبود جا هستید می توانید سری به فولدر temp ویندوز و محتویات درون آن را حذف کنید . این شاخه برای نگهداری فایل های موقت ویندوز و برنامه مورد استفاده قرار می گیرد . قبل از رفتن به سراغ این فولدر بهتر است برنامه های در حال اجرا را ببندید . سپس در قسمت run از منوی شروع دستور %temp% را وارد کنید . این دستور در حقیقت نام متغیری در ویندوز است که مسیر فولدر temp ویندوز را در خود نگهداری می کند . با اجرای آن ، این فولدر باز می شود و می توانید محتویات درون آن را مشاهده و حذف کنید .

    مخفی کردن ساعت ویندوز

    برای مخفی کردن ساعت ویندوز run از منوی شروع برنامه regedit را اجرا کنید :
    HKEY–LOCAL–MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\windows\Current Version\ Policies\ Explorer
    در این مسیر مقداری به نام
    HideClock را ایجاد کنید . برای این کار ، در قسمت خالی سمت راست پنجره کلید راست کنید و New سپس DWORD را انتخاب کنید . سپس نام این مقدار را به HIDEClock تغییر دهید .
    برای تغییر این مقدار ، دو بار روی آن کلیک کنید و مقدار آن را به یک تغییر دهید . برای اعمال تغییرات ویندوز خود را دوباره راه اندازی نمایید .

     

     

     

    حافظه مجازی سریعتر در ویندوز

     

    برای بالا بردن سرعت اعمال مختلفی که در ویندوز انجام می شود می توانید از روش زیر استفاده کنید :
    در پارتیشن بندی هارد دیسک خود یک درایو جداگانه که فقط برای فضای مبادله استفاده خواهد شد جدا کنید. این درایو حداقل باید 200 مگابایت فضا داشته باشد. در مسیر زیر :
    Control Panel\ system\advanced tab\performance\ virtural memory

    روی گزینه
    let me specify my own setting کلیک کرده و آن را روی درایوی که به این منظور جدا کرده اید set کنید.
    اگر شما آن درایو را به اندازه 200 مگا بایت گرفته اید باید کمترین مقدار را 150 مگا بایت و بیشترین مقدار را 200 مگا بایت قرار دهید کامپیوتر خود را
    restart کنید باید یک بهبودی محسوس در سیستم ملاحظه کنید.

     

    ارسال محتویات از یک mail به دیگری

    در صورتی که از سرویس ایمیل gmail استفاده می کنید، بسیار مفید برای کاربرانی که چند آدرس email دارند وجود دارد ممکن است شما چندین آدرس email برای خود ساخته باشید و به اشخاص مختلف آدرس های مختلفی را بدهید در این صورت به نظر مشکل است که تمام آنها را یک به یک چک کنید. بنابراین می توانید در تنظیمات gmail این امکان را فراهم کنید که به هر آدرسی برای شما پیام ارسال شد یک نسخه از آن به یک آدرس خاص بیاید. برای این کار در gmail بر روی گزینه setting و سپس forwarding and pop کلیک کنید. در بخش forwarding گزینه دوم را کلیک کرده و در کادر مقابل آن آدرس email اصلی خود را وارد کنید تا یک کپی از پیامهای صندوق فعلی به آن آدرس ارسال شود.

    دسترسی سریع و آسان به پوشه ها، فایلها و موضوعات مورد نظر

     


    تا به حال شده بدنبال مسیر یک نرم افزار خاص باشید ؟ مثلاً بخواهید دایرکتوری یک نرم افزار نصب شده بر روی ویندوز را پیدا کنید و در کنار فایلهای مربوط به آن نرم افزار فایل دیگری مثلاً کرک آن را کپی کنید؟ برای پیدا کردن یک دایرکتوری چه کار می کنید؟ برای رفتن به دایرکتوری چه کار می کنید؟برای رفتن به دایرکتوری های مختلف در بخش های مختلف ویندوز از چه بخشی استفاده می کنید؟ وقتی در پنجره
    My computer در دایرکتوری های مختلف به دنبال یک مسیر خاص هستید حوصله تان سر می رود؟
    این هفته می خواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن برای کار با انواع دایرکتوری ها در هر مسیری که باشند مشکلی نخواهید داشت و در راحت ترین و کمترین زمان ممکن می توانید به هر دایرکتوری یا فایلی دسترسی داشته باشید.
    نرم افزار
    fast folders به شما این امکان را می دهد تا با یک راست کلیک ساده بتوانید بین پوشه ها و فایلهای مختلف موجود در ویندوز به گشت و گذار بپردازید. همچنین با استفاده از این برنامه کوچک و قدرتمند می توانید هر فایلی که می خواهید را در هر پوشه ای که مایلید کپی کرده و یا انتقال دهید از دیگر کارهایی که با استفاده از این نرم افزار قابل انجام است هارد تکانی است. این نرم افزار به مرورگر شما این امکان را می دهد تا حجم یک پوشه با تمامی محتویات داخل آن را مشاهده کرده و در صورت نیاز پوشه های با حجم زیاد را حذف کنید. در این حالت می توانید به راحتی مدیریت فضای خالی هارددیسک خود را در دست بگیرید و رایانه خود را هارد تکانی کنید.

    چطور و چگونه ؟
    روش کار با این نرم افزار به این شکل است که پس از نصب آن بر روی هر یک از موضوعات و پوشه های مورد نظر خود اعم از
    My Network . My computer درایوها و یا فایلها و ... کلیک راست کنید. حال وقتی نشانگر ماوس را بر روی منوهای موجود در گزینه fast folder‌حرکت دهید یک زیر منو که محتوای موضوع انتخاب شده را در بر دارد برای شما به نمایش در می آید. برای باز کردن هر یک از پوشه ها و یا به اجرا درآوردن هر یک از برنامه ها کافیست یک بار بر روی برنامه مورد نظر کلیک چپ نشانگر را فشار دهید.

    ترفند یک :
    چنانچه هنگام کلیک بر روی یک موضوع کلید
    CTRL را فشار دهید و پایین نگه دارید نه تنها درخواست شما اجرا می شود بلکه منوی Fast folders
    نیز بسته نمی شود.

    ترفند دو :
    ‌هنگام کلیک بر روی یک موضوع کلید
    shift‌ را فشار دهید و پایین نگه دارید. پوشه مورد نظر شما در یک پنجره با قابلیت هایی متفاوت از پنجره های معمولی نمایش پوشه ها قابل مشاهده است.

    تنظیمات
    دسترسی به بخش تنظیمات این نرم افزار بسیار راحت است. برای دسترسی به این بخش می باید بر روی یک موضوع کلیک راست کنید تا منوی
    fast folders ‌نمایش داده شوند. حال بر روی گزینه fast folders ‌ کلیک چپ نشانگر را فشار دهید تا وارد بخش تنظیمات نرم افزار شوید.
    با استفاده از این بخش تنظیمات بسیار زیادی همچون نمایش یا عدم نمایش جزییات مربوط به فایلها و پوشه ها، موقعیت قرارگیری منوی نرم افزار در پنجره کلیک راست، عملکرد نرم افزار هنگام گرفتن کلیک راست ماوس و کشیدن نرم افزارها به بخش های دیگر، میزان تأخیر در نمایش جزییات مربوط به فایلها ، نمایش یا عدم نمایش فایلهای استفاده شده اخیر و ... قرار دارد که به راحتی می توانید آنها را بدلخواه خود تغییر دهید.
    این نرم افزار قابلیت های بسیار دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که بهتر است برای آشنایی با تمامی آنها نسخه ای از آن را با ورود به لینک
    http://www.desksoft.com/Download/ffsetup.zip
    دانلود کنید و خودتان از همه قابلیت های آن مطلع شوید



    هاجر خدابنده لو ::: دوشنبه 87/4/10::: ساعت 9:36 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    ترفند برای اینترنت بازها

     

    بعضی وقت‌ها هنگامی که صفحات اینترنت را باز می‌‌کنیم، رنگ نوشته‌های آن صفحه طوری است که باعث ناخوانا بودن آن متن می‌‌شود.

    برای رفع این مشکل باید از منوی بالای صفحه‌ای که باز کردیم Tools را انتخاب کنیم و بعد از باز شدن منوی Tools گزینه Internet Options را انتخاب کنیم. یک پنجره باز می‌‌شود که یکی از قسمت‌های آن Colors نام دارد. روی آن کلیک می‌‌کنیم. تیک جلوی عبارت Use windows colors را برمی‌داریم و سپس رنگ متن و زمینه را به دلخواه تغییر می‌‌دهید.این تغییر برای کل صفحات وب صورت می‌‌گیرد. اگر خواستید به حالت قبل باز گردید، جلوی Use windows Colors را درباره تیک بزنید.

     



    هاجر خدابنده لو ::: دوشنبه 87/4/10::: ساعت 9:35 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     

    آیا شما به طور مشترک از یک کامپیوتر استفاده می کنید و می خواهید پوشه هایتان امنیت بیشتری داشته باشند؟
    برای ایجاد پس وردی که از پوشه ها محافظت می کند دو روش وجود دارد.



    روش اول:اگر شما برای نام کاربری خود پس ورد دارید می توانید از این پس ورد برای محافظت از پوشه های خود استفاده کنید. اما در غیر این صورت روش زیر را دنبال کنید: روی پوشه ای که می خواهید محرمانه بماند راست کلیک کرده و گزینه ی Properties را انتخاب کنید (یا کلید های Alt و دابل کلیک را به طور همزمان فشار دهید.) سپس روی کلید sharing کلید کرده و گزینه «Make this folder private »را تیک دار کنید . و در آخر کلید Apply را بزنید. اگر شما برای نام کاربری خود پس وردی نداشته باشید، کاردی ظاهر می شود که از شما سوال می کند آیا می خواهید پس وردی بسازید ؟ اگر می خواهید پوشه را محرمانه کنید باید حتما” این کار را انجام دهید بنابراین روی گزینه yes کلیک کنید . از این پس برای ورود به دسک تاپ کامپیوتر و استفاده از آن باید از پس وردتان استفاده کنید.
    پس از کلیک گزینه yes باید پس ورد خود را تایپ کنید و سپس آنها را تصدیق کنید. سپس روی دکمه «create pass word » کلیک کنید و در آخر پنجره پس ورد را ببندید.
    در آخر کلید ok پنجره propertiest را بزنید. اکنون هر کسیکه وارد سیستم شما شود
    نمی تواند بدون اطلاع از پس ورد شما به آن فایل دسترسی پیدا کنید .

    روش دوم: اگر پوشه مورد نظر به صورت zip یا فشرده است شما می توانید یک پسورد منحصر به فرد به آن بدهید.
    فقط کافیست روی پوشه زیپ شده دابل کلیک کنید و وقتی پوشه باز شد از منوی بالا گزینه file رفته روی گزنیه «Add a password » کلیک کنید.
    و سپس پس ورد خودرا در پنجره ظاهر شده تایپ کنید.اکنون شما تنها کسی هستید که به فایل های این پوشه دسترسی دارید. پوشه باز می شود و فایل ها نیز دیده می شوند اما شما تنها کسی هستید که می توانید به فایل ها دسترسی داشته باشید.

     



    هاجر خدابنده لو ::: دوشنبه 87/4/10::: ساعت 9:34 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 23
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :50831

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    عشق دوستی -کامپیوترو فناوری اطلاعات -جوک -پیامک

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    کسب درآمد ، کسب درآمد اینترنتی ، اشتغال ، استخدام ، حقوق ثابت ، حقوق مکفی ، بدون سرمایه ، کاریابی
    تابستان 1387 - عشق دوستی -کامپیوترو فناوری اطلاعات -جوک -پیامک
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    آموزش فتوشاپ 10 با 56 پروژه عکاسی دیجیتال
    فون های دیجیتالی برای آتلیه کودک وآلبوم عروس
    بک گراندهای ویدئویی جهت میکس ومونتاژ فیلم
    آموزش آشپزی توسط معروف ترین آشپز جهان (کاملا فارسی)
    جدیدترین نرم افزارهای آرایشگری - به همراه وارد کردن عکس خود
    قویترین نرم افزارهای طراحی سه بعدی منزل در نمای داخلی و خارجی
    آموزش راه اندازی شبکه و گیم نت وکافی نت
    کلیپ ادیوس وپریمیر برای میکس فیلم عروسی
    حسابداری بازاریان مخصوص کسبه ومشاغل آزاد
    نرم افزار کلبه مخصوص مشاورین املاک با آموزش
    کارگاه وب مخصوص دانشجویان و دانش آموزان
    کارگاه میکس 4 جامعترین آموزش ادیوس درایران
     کارگاه فلش آموزش تمام منوهای فلش با پروژه
     خودتان بازی بسازید و بازی کنید - خیلی اسان و جذاب و حرفه ای
    ابزارهای اتوران سازی 2008با مولتی مدیا بیلدر
    دنیای بازی و بازیهای کودکانه هدیه ای مناسب
     آموزش مقدماتی و پیشرفته سایت با php nuke
    موزیک های شاد و بی کلام برای میکس فیلم
    جادوی خنده را ببنید و از خنده غش کنید
    موزش جامع اتوکد و انیمیشن سازی با Max9
    جدیدترین نرم افزارهای در King Best 2008
     ویندوزXP سرویس پک 3 با مدیا پلیر 11
     آموزش فارسی کردن گوشی در کارگاه موبایل
    آموزش ساخت کلیپ عشق وآلبوم عکس زندگی
    جادوی سفید آموزش600ترفند ناگفته ی کامپیوتر
    ابزار کارگاه موبایل کلیپ و موزیک ، تم ، بازی
    ادیوس 4.5 ،لیکویئد،بوریس افیکس،مدیا استودیو
    مجموعه ای از بهترین ویندوزهای کاربردی 2008
    حسابدار کامپیوتر برای فروشگاههای رایانه ای
    خنده و طنز - موزیک - فون دیجیتالی در ایران CD
    نورافشانی های تصویری و فیلم کروماکی مونتاژ
    نرم افزار وآموزش آرایشگری به سبکی نوین
    کلیپ ای عشق و نازی در کلیپ 17پریمیر
    آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته
    مجموعه ژورنال جدید و به روز معماری داخلی و طراحی دکوراسیون
    ترانه های کودکانه  هم صوتی و هم تصویری !!!!
    مجموعه ای از زنگ های تمام گوشی ها !!!
    آموزش زبان نصرت 2 بر روی موبایل!!!!!
    آموزش ایروبیک برای بانوان !!!!!!!
    کسب درآمد ، کسب درآمد اینترنتی ، اشتغال ، استخدام ، حقوق ثابت ، حقوق مکفی ، بدون سرمایه ، کاریابی


    کلکسیون کدهای جاوا